Materiale promoționale
Afiș
Mapă
Roll up
Postare facebook
Postare facebook
Postare facebook
Postare facebook
Prezentare proiect - PDF
Ghiduri
Nevoia și importanța asigurării unor servicii de sănătate de calitate pentru pacienții din România și schimbările rapide care influențează bunul mers și dezvoltarea activității din acest sector reprezintă realități concrete ale domeniului medical din România.
În acest context, Asociația PARTENER – Grupul de Inițiativă pentru Dezvoltarea Locală, în cooperare cu ANMCS – Autoritate Națională de Management al Calității în Sănătate, PALMED – Patronatul Furnizorilor de Servicii Medicale Private și AMCS – Asociația pentru Managementul Calității în Sănătate și-au propus să ofere suport în procesul de căutare de soluții la problemele și nevoile activității companiilor din sectorul sănătății. Astfel, și-au propus să pună la dispoziția întreprinderilor medicale servicii care să contribuie, în mod real și semnificativ, la creșterea performanței activității și a productivității individuale și de grup.
Proiectul SANform a avut ca deziderat îmbunătățirea adaptabilității întreprinderilor medicale din Regiunea Nord-Est la schimbările actuale și provocările viitoare ale pieței din sectorul sănătății, prin contribuția la dezvoltarea profesională a 100 de antreprenori, 364 manageri și 40 angajați implicați în activitatea a 48 de astfel de întreprinderi. Domeniile de pregătire vizate au fost managementul calității și al riscurilor, antreprenoriatul, managementul resurselor umane sau planificarea strategică.
Analizând problemele pe care le întâmpină personalul implicat în sectorul medical din România, s-a detectat nevoia implementării unui proiect ce a vizat pregătirea economică atât a proprietarilor de instituții medicale, cu funcții active în cadrul acestora, cât și a angajaților din departamentele de resurse umane și a managerilor de orice nivel.
Îmbunătățirea adaptabilității IMM-urilor cu activitate în domeniul sănătății din Regiunea Nord Est la schimbările actuale și viitoare ale pieței prin dezvoltarea competențelor a 504 antreprenori, manageri și angajați.
OS1: Creșterea gradului de informare și conștientizare a 48 angajatori din domeniul sănătății din RNE în vederea încurajării participării angajaților la formare continuă, printr-o campanie de conștientizare.
OS2: Creșterea calității acțiunilor de formare și business coaching în vederea îmbunătățirii accesului la instrumente, metode, practici etc., specifice unui management modern, anticipativ și preventiv al RU pentru 504 antreprenori, manageri și angajați din RNE.
OS3: Îmbunătățirea managementului strategic a minim 48 de intreprinderi cu activitate în domeniul sănătății din RNE.
533 cursanti
28 programe de formare continua
20 de specialisti
Totul gratuit
67 de firme formate și conștientizate prin întâlniri individuale
81 de participanți la activitățile de business coaching
400 exemplare Ghid metodologie GPEC
Vezi informații despre Conferință: https://asociatia-partener.ro/sanform/conferinta-internationala-2019/
Fără timp pierdut
Control mai bun al afacerii
Networking profesional
Recunoașterea și utilitatea activităților
Proiectul a oferit soluții la probleme importante întâmpinate în activitatea de zi cu zi a beneficiarilor și a oferit răspunsuri la întrebări precum:
Prin intermediul proiectului SANform s-au desfășurat, în mod gratuit, următoarele acțiuni pentru sprijinirea companiilor din județele Bacău, Botoșani, Iași, Neamț, Suceava, Vaslui, implicate în activități din domeniul sănătății precum și a angajaților acestora:
Concret, persoanele înscrise au participat la: